Bestaat er een land met meer inwoners dan Nederland maar kleiner is qua oppervlakte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag plus

Het beste antwoord

Nee
De 3 landen dichtst bij Uw vraag liggen zijn België,Rwanda en Haîti
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het dichtstbevolkte onafhankelijke land ter wereld is Monaco (16.482,5/km² (2009)).
Dat is kleiner dan Nederland.

Op de lijst uit de bron zie je dat Nederland op de 27st plaats staat.